Klantenservice
Ruilen en retourneren
14 dagen zichttermijn
Helaas kan het voorkomen dat je bestelling niet bevalt. Het is binnen het zichttermijn van 14 dagen geen probleem je bestelling te retourneren, als extra service bieden we ook een gratis ruilservice aan. Is je product defect? Meld ‘m dan aan via onze website.
Stappenplan
Stap 1: Meld je retour aan door te klikken op een van de ondestaande links:
Ja, ik wil gebruik maken van de gratis ruilservice en ruil mijn product om voor ander product.
Help, mijn product is defect binnen de garantieperiode.
Stap 2: Zorg dat het product wat je wilt retourneren of ruilen in ongebruikte staat is en ook geen krasjes, of andere schade bevat en compleet is inclusief de originele verpakking. Tip: Vergeet niet om een formulier mee te sturen met je gegevens, zodat wij de retour snel kunnen verwerken.
Stap 3: Retourneer de zending via een van de oranje PostNL brievenbussen, past de zending niet door de brievenbus? Retourneer je bestelling dan via een postkantoor van je keuze.
Heb je vragen over het retourneren? Wij beantwoorden ze graag via info@gadgetpartners.nl hieronder vind je ook een reeks veelgestelde vragen.
Herroepingsformulier
Uiteraard heb je als consument ook de mogelijkheid het product op eigen gelegenheid en zonder aanmelding naar ons te retourneren. Hiervoor maak je gebruik heroepingsformulier die je hieronder kunt downloaden. Ook hiervoor geldt het zichttermijn van 14 dagen en het retoureren op eigen kosten.
Veelgestelde vragen en antwoorden
Wanneer gaat mijn zichttermijn of bedenktijd in?
Zodra je je bestelling hebt ontvangen gaat het zichttermijn van 14 dagen in, na aanmelding van de retour of gebruik van het formulier heb je daarnaast 14 dagen de tijd om de zending te maken.
Wanneer kan ik mijn bestelling retourneren of ruilen?
Dat kan binnen het zichttermijn van 14 dagen, zolang het product ook in verkoopbare staat blijft en onbeschadigd is. (voorzichtig) uitpakken en passen is dus geen probleem, zolang het product onbeschadigd en in de originele verpakking wordt geretourneerd. Het product in gebruik nemen zorgt ervoor dat wij het product niet meer kunnen terugnemen.
Wanneer wordt mijn retourzending verwerkt?
Dat is afhankelijk van het moment van opsturen. In de regel verwerken wij ruilzending met 1-2 werkdagen na ontvangst, retourbetalingen worden doorgaans binnen 3-5 werkdagen verwerkt tot het wettelijk maximum van 14 dagen.
Wie betaald de kosten van het retourneren van je bestelling?
Bij gebruik van onze ruilservice (binnen Nederland) zijn die kosten voor ons, wil je een retourbetaling dan draag je zelf de verantwoording en de kosten van het retourneren.
Ik heb gekozen voor een retourbetaling, krijg ik mijn hele betaling retour?
Jazeker, zolang je product in verkoopbare staat wordt geretourneerd ontvang je de betaling terug die je hebt gemaakt (inclusief eventuele betaalde betaalkosten). Wij retourneren je betaling op dezelfde manier als je deze hebt gemaakt. Een iDeal betaling wordt dus teruggestort op je bankrekening, een Creditcard betaling op je creditcard, enzovoorts.
Mijn product is stuk, wat nu?
Als het product binnen de garantieperiode van een jaar zit en de schade niet is ontstaan door het normaal gebruik van het product kun je je retour aanmelden via onze website. We nemen dan contact met je op voor een oplossing.
Zijn er uitzonderingen voor het retourneren?
Afgezien dat een product in verkoopbare staat moet blijven is het helaas niet mogelijk om hygiëne producten te retourneren zoals oordoppen, accessoires voor oordoppen en screenprotectors. Deze producten kunnen alleen worden geretourneerd in ongeopende verpakking.
Staat je vraag hier niet tussen?
Stel hem dan via ons contactformulier.
Betaling van je bestelling
Lees hier alles over de betaalmogelijkheden.
Verzending en bezorging
Lees hier alles over verzenden en bezorgen.
Ruilen en retourneren
Lees hier alles over ruilen en retourneren.
Contact opnemen
Heb je vragen? Neem dan contact met ons op.